پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6905
-
الف
+

آخرین خبرها از «پایتخت ۶» و «نون. خ»

مدیر گروه فیلم‌ و سریال شبکه یک سیما از آخرین وضعیت سریال‌های «پایتخت۶» و «نون.خ» گفت.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ایسنا، مدیر گروه فیلم‌ و سریال شبکه یک سیما درباره آخرین وضعیت ساخت سریال‌های «پایتخت ۶» و «نون. خ» توضیحاتی را ارائه کرد و همچنین از تولیدات جدید این شبکه خبر داد.

غلامرضا الماسی درباره‌ سریال‌های جدید شبکه یک سیما گفت: سریال «محکومین۲» برای پخش تقریبا آماده شده است. سریال‌ «دردانه‌های خلیج‌فارس» آماده است. «آسمان هوای باران دارد» در مرحله‌ پس‌تولید قرار دارد. مجموعه تلویزیونی «زیرهمکف» آماده‌ پخش است. سریال‌های «۸۷ متر» و «بعد از آزادی» در مرحله‌ تصویربرداری هستند. سریال‌های «ناگهان شب» و «آبان» نیز در مرحله‌ پیش‌تولید قرار دارند.

وی درباره‌ سریال‌های «نون‌.خ» و «پایتخت۶» هم اظهار داشت: مجموعه‌های «نون‌.خ» و «پایتخت۶» این روزها مرحله‌ پیش تولید و آمادگی متن را سپری می‌کنند.

غلامرضا الماسی در پایان درباره‌ رویکرد شبکه یک سیما نسبت به افزایش ساخت کارهای طنز برای تلویزیون گفت: طبیعتا ساخت کار طنز جزو رویکردهای ماست، ولی مهمترین نکته این است که باید طنزی باشد که در شبکه یک که شبکه ملی محسوب می‌شود، بتواند پخش شود؛ چرا که لحن طنز آن با لحن طنز در شبکه‌های دیگر متفاوت است. یکی از سخت‌ترین ژانرها در تلویزیون، حوزه طنز است که هم مدل شوخی کردن مهم است و هم ظرفیت شوخی‌شونده و شوخی‌کننده؛ البته باید در نظر داشت تلویزیون به ژانرهای مختلف نیاز دارد و نه فقط طنز.

/ س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

نون خ که خوب نبود.خدا کنه زودتر پایتخت۶ حاضر بشه

کاربر مهمان

خیلی خوب شد که پنجعلی از پایتخت حذف شد.